Rowery stworzone do przewozu większych ładunków, nawet jeśli nie zastąpią samochodu podczas rodzinnego wyjazdu na wakacje – wydatnie mogą wspomóc nasze funkcjonowanie w mieście, eliminując samochód tam, gdzie nie jest niezbędnie potrzebny.
W przypadku NTS Sun Cycle, oprócz możliwości załadowania dużego bagażu, zastosowano wspomaganie naszych mięśni energią odnawialną. Zapas tygodniowych zakupów spożywczych, pomoże dostarczyć do domu panel słoneczny o mocy 60 W.
W systemie SunCycle NTS niezwykle mały, lekki i mocny panel słoneczny ważący około dwóch kilogramów współpracuje z akumulatorem litowo-jonowym 36V, o zasięgu około 40 km (jeśli nie korzysta z zasilania słonecznego). Akumulator jest objęty Rebuild Lifetime Warranty – czyli może być naprawiony w razie potrzeby za około połowę ceny nowego. Obecność regulatora ładowania słonecznego, chroni akumulator przed przeładowaniem.
SunCycle będzie dostępny wiosną tego roku, a teraz jest dostępna w przedsprzedaży za około 4000 dolarów.
1 thought on “Rower towarowy cargo wspomagany słońcem”
wojciech wilk
(10 października 2014 - 11:53)marketingowo to słabe posunięcie- uruchamiać sprzedaż roweru o takim przeznaczeniu w cenie używanego auta. Lepiej by wcześniej producent postarał się o finansowanie zewnętrzne, co pozwoliłoby ograniczyć koszty budowy do zadowalającego poziomu-konkurencyjnego w stosunku do auta i tym samym ograniczyć potrzebę blokowania ulic przez tysiace aut np. dowożących towar bądź przesyłki do małych sklepów. Pytanie jaką sprzedaż zakłada w pierwszych 1-3 latach?